![Forum Forum na którym są omawiane gry na pc Strona Główna Forum Forum na którym są omawiane gry na pc Strona Główna](http://img185.imageshack.us/img185/2535/cooltext44956966tk1.gif) |
|
Autor |
Wiadomość |
GameMeNY
Zaawansowany
![Zaawansowany Zaawansowany](http://us.i1.yimg.com/us.yimg.com/i/iy/f9/7c426e689a471aeec61ffec029ab9d_sm.jpg)
Dołączył: 27 Sty 2007
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Inowrocław
|
Wysłany:
Nie 14:55, 18 Lut 2007 |
![Powrót do góry Powrót do góry](http://picsrv.fora.pl/fiblack/images/icon_up.gif) |
Specyfikacja i własności układu Geforce 7900GTX
Pełne wsparcie Microsoft® DirectX® 9.0 Shader Model 3.0
Standard dla współczesnych kart graficznych oraz konsol następnej generacji, pozwalający na generowanie oszałamiających i skomplikowanych efektów, budujących kinematograficzny realizm. GPU NVIDIA® zapewniają możliwie najpełniejszą implementację Shader Model 3.0 - włącznie z Vertex Texture Fetch (VTF) - by zapewnić pełną kompatybilność i najwyższą wydajność każdej aplikacji DirectX9.
Renderowanie HDR (High Dynamic-Range)
Nieprzeciętne efekty świetlne ożywiają środowiska dostarczając prawdziwie dogłębnych, ultra-realistycznych doznań. Oparta na technologii OpenEXR firmy Industrial Light and Magic, implementacja 64-bit tekstur dostarcza najnowocześniejszych efektów HDR (High Dynamic-Range) poprzez możliwości zmiennoprzecinkowego przetwarzania na potrzeby cieniowania, filtrowania, teksturowania oraz zlewania.
Mechanizm NVIDIA® CineFX® 4.0
Dostarcza zaawansowanych efektów wizualnych z niewyobrażalną szybkością. Pełna obsługa Microsoft® DirectX® 9.0 Shader Model 3.0 pozwala na uzyskanie oszałamiających i zaawansowanych efektów specjalnych. Nowej generacji architektura jednostki cieniującej wraz nową jednostką teksturującą usprawnia proces przetwarzania tekstur zapewniając szybsze i bardziej płynne generowanie grafiki w grach 3D.
Technologia NVIDIA® SLI™
Oferuje dwukrotnie większą wydajność niż pojedynczy układ graficzny. Pełna obsługa Microsoft® DirectX® 9.0 Shader Model 3.0 pozwala na uzyskanie niesamowitych i skomplikowanych efektów specjalnych. Nowej generacji architektura jednostek cieniujących, wraz z nową jednostką teksturującą, usprawniają proces teksturowania dla uzyskania płynnej animacji w wymagających grach 3D.
Technologia NVIDIA® PureVideo™
Połączenie wysokiej jakości układu video i oprogramowania dekodującego, zapewnia niespotykaną wyrazistość obrazu, płynne odtwarzanie sekwencji video, dokładne odwzorowanie kolorów, precyzję skalowania dla wszelkich sekwencji video, by zamienić twój komputer w kino domowe z prawdziwego zdarzenia.
Adaptacyjnie programowalny procesor Video
Programowalna technologia zawarta w PureVideo pozwala na adaptację nowych formatów kodowania by zapewnić zgodność z rozwiązaniami stworzonymi w przyszłości.
Sprzętowa akceleracja High-Definition H.264, MPEG-2 oraz WMV
Płynnie odtwarzaj wszystkie filmy w formacie H.264, MPEG-2 oraz WMV - włącznie z WMV-HD - przy minimalnym obciążeniu procesora tak by komputer mógł przydzielić zasoby innym, współbieżnie wykonywanym procesom.
Zaawansowany przestrzenny De-Interlacing tymczasowy
Poprawia płynność odtwarzania sekwencji video oraz DVD na wyświetlaczach progresywnych, zapewniająca ostry, wyraźny obraz, rywalizujący z wysokiej klasy systemami kina domowego.
Skalowanie wysokiej jakości
Technologia skalowania wysokiej jakości, zapewnia wyraźny, czysty obraz niezależnie od rozmiaru okna, włącznie z pełnoekranowym trybem HDTV o rozdzielczości do 1080i.
Korekcja koloru obrazu Video
Koryguje różnice w charakterystykach RGB monitorów oraz odbiorników TV poprzez opcje kontrolne kolorów NVIDIA PureVideo s ProcAmp, upewniając się żeby wyświetlany obraz nie był zbyt ciemny, przesadnie jasny czy pozbawiony kolorów, niezależnie od formatu strumienia video czy rodzaju ekranu.
Zintegrowany koder sygnału HDTV
Zapewnia analogowe wyjście TV (komponentowe/ kompozytowe/ S-Video) o rozdzielczości do 1080i.
256-Bit Interfejs pamięci
Zapewnia większą przepustowość i wydajność pamięci aby sprostać wymaganiom najnowszych gier i aplikacji.
Technologia NVIDIA UltraShadow™ II
Opracowane, by poprawić wydajność gier intensywnie wykorzystujących mechanizmy cieniowania, jak Doom 3 id Software
Studyjnej precyzji, 128-Bit obliczenia
128-bit obliczenia studyjnej precyzji przez cały potok, zapobiegają powstawaniu defektów obrazu wynikających z niskiej precyzji obliczeń a także zapewniają najlepszą jakość obrazu w najbardziej wymagających aplikacjach.
32-bit precyzja odwzorowania kolorów z pełna szybkością
Pozwala na poprawę jakości obrazu bez straty wydajności.
Technologia NVIDIA® ForceWare™
Zapewnia sprawdzoną kompatybilność, niezawodność i stabilność z najszerszą gamą gier oraz aplikacji. ForceWare dostarcza każdemu użytkownikowi możliwie najlepszych doznań, zaraz po wyjęciu z pudełka, a także znaczną wydajność oraz opcję aktualizacji dla kart opartych na układzie graficznym NVIDIA® GeForce.
Kluczowa specyfikacja
Częstotliwość taktowania rdzenia - 650MHz
800MHz 512MB pamięci GDDR3
256-bit interfejs pamięci
Wsparcie i optymalizacja bibliotek OpenGL 2.0
Technologia obsługi wielu monitorów NVIDIA® nView®
Technologia NVIDIA® Digital Vibrance Control® 3.0
Podwójny układ RAMDAC 400MHz
Dwa złącza DVI Dual-Link
Proces technologiczny - 90nm
Opracowane dla systemu for Microsoft® Windows™ Vista
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
![Zobacz profil autora Zobacz profil autora](http://picsrv.fora.pl/fiblack/images/lang_polish/icon_profile.gif) |
![](http://picsrv.fora.pl/fiblack/images/spacer.gif) |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Piasek
Administrator
Dołączył: 27 Sty 2007
Posty: 165
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Zadupia
|
Wysłany:
Nie 19:13, 18 Lut 2007 |
![Powrót do góry Powrót do góry](http://picsrv.fora.pl/fiblack/images/icon_up.gif) |
hmm niezla tylko kto bedzie tyle czytac
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
![Zobacz profil autora Zobacz profil autora](http://picsrv.fora.pl/fiblack/images/lang_polish/icon_profile.gif) |
![](http://picsrv.fora.pl/fiblack/images/spacer.gif) |
GameMeNY
Zaawansowany
![Zaawansowany Zaawansowany](http://us.i1.yimg.com/us.yimg.com/i/iy/f9/7c426e689a471aeec61ffec029ab9d_sm.jpg)
Dołączył: 27 Sty 2007
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Inowrocław
|
Wysłany:
Nie 20:43, 18 Lut 2007 |
![Powrót do góry Powrót do góry](http://picsrv.fora.pl/fiblack/images/icon_up.gif) |
niewiem ja przeczytałem
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
![Zobacz profil autora Zobacz profil autora](http://picsrv.fora.pl/fiblack/images/lang_polish/icon_profile.gif) |
![](http://picsrv.fora.pl/fiblack/images/spacer.gif) |
IbIsH
Administrator
Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: tam gdzie swiatlo nie dochodzi znaczy piwnica :)
|
Wysłany:
Pon 19:15, 19 Lut 2007 |
![Powrót do góry Powrót do góry](http://picsrv.fora.pl/fiblack/images/icon_up.gif) |
Ja przeczytałem wszysko a tak ogulnie to juz niedlugo ma wyjsc Radeon co bendzie mial 1024mg to juz bendzie niezimska machina
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
![Zobacz profil autora Zobacz profil autora](http://picsrv.fora.pl/fiblack/images/lang_polish/icon_profile.gif) |
![](http://picsrv.fora.pl/fiblack/images/spacer.gif) |
Piasek
Administrator
Dołączył: 27 Sty 2007
Posty: 165
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Zadupia
|
Wysłany:
Pon 22:20, 19 Lut 2007 |
![Powrót do góry Powrót do góry](http://picsrv.fora.pl/fiblack/images/icon_up.gif) |
ibisz co to znaczy 1024mg? 1024 magic gladiatory ibisz ty nawet nie umiesz napisac mb czyli 1024MB a nie mg ulomie :d
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
![Zobacz profil autora Zobacz profil autora](http://picsrv.fora.pl/fiblack/images/lang_polish/icon_profile.gif) |
![](http://picsrv.fora.pl/fiblack/images/spacer.gif) |
kruchy
Administrator
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 22:42, 01 Mar 2007 |
![Powrót do góry Powrót do góry](http://picsrv.fora.pl/fiblack/images/icon_up.gif) |
Hehe ja mam GeForce SLI 6600 GT 256mb i sie ciesze wydajna maszyna
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
![Zobacz profil autora Zobacz profil autora](http://picsrv.fora.pl/fiblack/images/lang_polish/icon_profile.gif) |
![](http://picsrv.fora.pl/fiblack/images/spacer.gif) |
Piasek
Administrator
Dołączył: 27 Sty 2007
Posty: 165
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Zadupia
|
Wysłany:
Sob 11:18, 03 Mar 2007 |
![Powrót do góry Powrót do góry](http://picsrv.fora.pl/fiblack/images/icon_up.gif) |
ja Radeon 256Mb i jestem z tej karty bardzo zadowolony xD
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
![Zobacz profil autora Zobacz profil autora](http://picsrv.fora.pl/fiblack/images/lang_polish/icon_profile.gif) |
![](http://picsrv.fora.pl/fiblack/images/spacer.gif) |
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
| |