FAQ
•
Szukaj
•
Użytkownicy
•
Grupy
•
Galerie
•
Rejestracja
•
Profil
•
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
•
Zaloguj
Napisz odpowiedź
Forum Forum na którym są omawiane gry na pc Strona Główna
»
Sprzęt Komputerowy
» Napisz odpowiedź
Napisz odpowiedź
Użytkownik:
Temat:
Treść wiadomości:
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje:
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
$1
Kod potwierdzający:
$3
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Piasek
Wysłany: Sob 11:18, 03 Mar 2007 Temat postu:
ja Radeon 256Mb i jestem z tej karty bardzo zadowolony xD
kruchy
Wysłany: Czw 22:42, 01 Mar 2007 Temat postu:
Hehe ja mam GeForce SLI 6600 GT 256mb i sie ciesze wydajna maszyna
Piasek
Wysłany: Pon 22:20, 19 Lut 2007 Temat postu:
ibisz co to znaczy 1024mg?
1024 magic gladiatory ibisz ty nawet nie umiesz napisac mb czyli 1024MB a nie mg ulomie :d
IbIsH
Wysłany: Pon 19:15, 19 Lut 2007 Temat postu:
Ja przeczytałem wszysko
a tak ogulnie to juz niedlugo ma wyjsc Radeon co bendzie mial 1024mg to juz bendzie niezimska machina
GameMeNY
Wysłany: Nie 20:43, 18 Lut 2007 Temat postu:
niewiem ja przeczytałem
Piasek
Wysłany: Nie 19:13, 18 Lut 2007 Temat postu:
hmm niezla tylko kto bedzie tyle czytac
GameMeNY
Wysłany: Nie 14:55, 18 Lut 2007 Temat postu: Karty Graficzne
Specyfikacja i własności układu Geforce 7900GTX
Pełne wsparcie Microsoft® DirectX® 9.0 Shader Model 3.0
Standard dla współczesnych kart graficznych oraz konsol następnej generacji, pozwalający na generowanie oszałamiających i skomplikowanych efektów, budujących kinematograficzny realizm. GPU NVIDIA® zapewniają możliwie najpełniejszą implementację Shader Model 3.0 - włącznie z Vertex Texture Fetch (VTF) - by zapewnić pełną kompatybilność i najwyższą wydajność każdej aplikacji DirectX9.
Renderowanie HDR (High Dynamic-Range)
Nieprzeciętne efekty świetlne ożywiają środowiska dostarczając prawdziwie dogłębnych, ultra-realistycznych doznań. Oparta na technologii OpenEXR firmy Industrial Light and Magic, implementacja 64-bit tekstur dostarcza najnowocześniejszych efektów HDR (High Dynamic-Range) poprzez możliwości zmiennoprzecinkowego przetwarzania na potrzeby cieniowania, filtrowania, teksturowania oraz zlewania.
Mechanizm NVIDIA® CineFX® 4.0
Dostarcza zaawansowanych efektów wizualnych z niewyobrażalną szybkością. Pełna obsługa Microsoft® DirectX® 9.0 Shader Model 3.0 pozwala na uzyskanie oszałamiających i zaawansowanych efektów specjalnych. Nowej generacji architektura jednostki cieniującej wraz nową jednostką teksturującą usprawnia proces przetwarzania tekstur zapewniając szybsze i bardziej płynne generowanie grafiki w grach 3D.
Technologia NVIDIA® SLI™
Oferuje dwukrotnie większą wydajność niż pojedynczy układ graficzny. Pełna obsługa Microsoft® DirectX® 9.0 Shader Model 3.0 pozwala na uzyskanie niesamowitych i skomplikowanych efektów specjalnych. Nowej generacji architektura jednostek cieniujących, wraz z nową jednostką teksturującą, usprawniają proces teksturowania dla uzyskania płynnej animacji w wymagających grach 3D.
Technologia NVIDIA® PureVideo™
Połączenie wysokiej jakości układu video i oprogramowania dekodującego, zapewnia niespotykaną wyrazistość obrazu, płynne odtwarzanie sekwencji video, dokładne odwzorowanie kolorów, precyzję skalowania dla wszelkich sekwencji video, by zamienić twój komputer w kino domowe z prawdziwego zdarzenia.
Adaptacyjnie programowalny procesor Video
Programowalna technologia zawarta w PureVideo pozwala na adaptację nowych formatów kodowania by zapewnić zgodność z rozwiązaniami stworzonymi w przyszłości.
Sprzętowa akceleracja High-Definition H.264, MPEG-2 oraz WMV
Płynnie odtwarzaj wszystkie filmy w formacie H.264, MPEG-2 oraz WMV - włącznie z WMV-HD - przy minimalnym obciążeniu procesora tak by komputer mógł przydzielić zasoby innym, współbieżnie wykonywanym procesom.
Zaawansowany przestrzenny De-Interlacing tymczasowy
Poprawia płynność odtwarzania sekwencji video oraz DVD na wyświetlaczach progresywnych, zapewniająca ostry, wyraźny obraz, rywalizujący z wysokiej klasy systemami kina domowego.
Skalowanie wysokiej jakości
Technologia skalowania wysokiej jakości, zapewnia wyraźny, czysty obraz niezależnie od rozmiaru okna, włącznie z pełnoekranowym trybem HDTV o rozdzielczości do 1080i.
Korekcja koloru obrazu Video
Koryguje różnice w charakterystykach RGB monitorów oraz odbiorników TV poprzez opcje kontrolne kolorów NVIDIA PureVideo s ProcAmp, upewniając się żeby wyświetlany obraz nie był zbyt ciemny, przesadnie jasny czy pozbawiony kolorów, niezależnie od formatu strumienia video czy rodzaju ekranu.
Zintegrowany koder sygnału HDTV
Zapewnia analogowe wyjście TV (komponentowe/ kompozytowe/ S-Video) o rozdzielczości do 1080i.
256-Bit Interfejs pamięci
Zapewnia większą przepustowość i wydajność pamięci aby sprostać wymaganiom najnowszych gier i aplikacji.
Technologia NVIDIA UltraShadow™ II
Opracowane, by poprawić wydajność gier intensywnie wykorzystujących mechanizmy cieniowania, jak Doom 3 id Software
Studyjnej precyzji, 128-Bit obliczenia
128-bit obliczenia studyjnej precyzji przez cały potok, zapobiegają powstawaniu defektów obrazu wynikających z niskiej precyzji obliczeń a także zapewniają najlepszą jakość obrazu w najbardziej wymagających aplikacjach.
32-bit precyzja odwzorowania kolorów z pełna szybkością
Pozwala na poprawę jakości obrazu bez straty wydajności.
Technologia NVIDIA® ForceWare™
Zapewnia sprawdzoną kompatybilność, niezawodność i stabilność z najszerszą gamą gier oraz aplikacji. ForceWare dostarcza każdemu użytkownikowi możliwie najlepszych doznań, zaraz po wyjęciu z pudełka, a także znaczną wydajność oraz opcję aktualizacji dla kart opartych na układzie graficznym NVIDIA® GeForce.
Kluczowa specyfikacja
Częstotliwość taktowania rdzenia - 650MHz
800MHz 512MB pamięci GDDR3
256-bit interfejs pamięci
Wsparcie i optymalizacja bibliotek OpenGL 2.0
Technologia obsługi wielu monitorów NVIDIA® nView®
Technologia NVIDIA® Digital Vibrance Control® 3.0
Podwójny układ RAMDAC 400MHz
Dwa złącza DVI Dual-Link
Proces technologiczny - 90nm
Opracowane dla systemu for Microsoft® Windows™ Vista
Forum Forum na którym są omawiane gry na pc Strona Główna
»
Sprzęt Komputerowy
» Napisz odpowiedź
Skocz do:
Wybierz forum
Ilośc odwiedzin na tej stronie
----------------
Ilość odwiedzin na tej stronie
Regulamin
Gta San Andreas
----------------
Area59-czyli Dziwne zjawiska W GTA SA
Hyde Park
GTa Sa Jackass:D
Gry MMORPG
----------------
Tibia:D
MU Online
DiabloII
Gry w Stylu OGAME
----------------
OGame :D
The crims
BattleKnight
Bite Fight
Gry Wojenne
----------------
Call Of Duty
Medal Of Honor
Counter Strike
Company Of Heroes
War On Terror
QUAKE
Gry Strategiczne
----------------
Hereos V i inne Części
Lord Of Rings Bitwa o śródziemie I i II
Age Empires
Warcraft
Settlers
Rock!!
----------------
Green Day
Linkin Park
Red Hot Chilli Pepers
THe Killers
The Offspring
U2
Jackass!!!!!!
----------------
JackassII
SOUTH PARK!!
----------------
Wszystko o South park
Looz Topic
----------------
Looz topici:D
Wyścigi samochodowe
Programy
----------------
Antyvirusy
Przyspieszanie Neta
Przyspieszanie PC
Ogólnie
Komputer
----------------
Sprzęt Komputerowy
Ściąga
----------------
Wyszukiwarka ściąg
GSM
----------------
Jakie komy macie?
Najnowsze telefony
Erotic
----------------
Filmy
Instrukcje
Zdjatka
Damski Erotic
Reklama
----------------
Ogame
GTA Site
Forum
toplisty
Avantary
Linkin Park w Polsce!!!!!!
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001/3 phpBB Group ::
FI Theme
:: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Regulamin